Întrebări frecvente
1. Cum pot modifica un anunț?
În momentul în care vă autentificați în contul dumneavoastră de pe Publi24 aveți posibilitatea de a vă administra propriile anunțuri. În partea dreaptă a fiecărui anunț aveți butonul “Editează” prin care se pot modifica informațiile necesare. Astfel, făcând click pe butonul “Editează” sunteți direcționat în formatul de plasare a anunțului cu datele inițial postate.
2. Cum pot șterge un anunț?
Ștergerea unui anunț se poate face din contul dumneavoastră printr-un singur click pe butonul “Ștergere”.
3. De ce un anunț apare ca și duplicat și nu este activ pe site?
Mai multe anunțuri postate de un utilizator care au același text sau conținut sunt considerate anunțuri duplicate. Astfel, anunțul care este luat în considerare ca apariție pe portal este anunțul cel mai recent postat.
4. Care sunt anunțurile pentru care se percepe o plată?
Majoritatea anunțurilor sunt gratuite cu excepția următoarelor cazuri.
5. Cum validez un număr de telefon?
Pentru o validare reuşită, vă rugăm să verificaţi dacă aţi trecut corect numărul dumneavoastră de telefon. Apăsând butonul “Validează nr. tel”, solicitaţi un cod de activare, pe care ar trebui să îl primiţi prin SMS în maxim câteva minute. Codul primit trebuie să fie introdus în câmpul destinat acestuia, apoi trebuie să apăsaţi butonul “Validează” şi numărul dvs. de telefon va fi validat.
6. Cum validez un alt număr de telefon?
Pentru a schimba numărul de telefon valid de pe contul dumneavoastră, vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact.
7. De ce nu reușesc să postez un anunț și se precizează că nu respect Termenii și Condițiile de utilizare?
Atunci când doriți să postați un anunț pe Publi24, este esențial să respectați Termenii și Condițiile de publicare. Vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile de utilizare precum și Regulile de Adăugare ale unui anunț.
8. Câte poze pot adăuga la anunțul meu pe Publi24?
Utilizatorii care nu au Abonament VIP activ, respectiv Abonament Anunțuri, pot încărca maxim 5 poze la toate categoriile, cu excepția categoriilor Imobiliare și Auto moto, unde limita este de 10 poze/anunț.
9. Care este prețul preferențial negociat cu Fan Courier pentru clienții Publi24 în cazul livrărilor cu plata la expeditor?
Livrare standard cu plata la expeditor | Tarif preferențial |
---|---|
Plicuri | 11,50 Lei |
Colete - primul kg | 18,21 Lei |
Colete - fiecare kg suplimentar (1 - 50 kg) | 1,07 Lei |
Colete - fiecare kg suplimentar (> sau 51 kg) | 1,19 Lei |
Taxa km suplimentar | 0.95 Lei * |
Returul rambursurilor în plic cu valoare maximă 5.000 Lei (standard) | 11,9 Lei |
Returul rambursurilor prin virament bancar (cont colector) | 7,14 Lei |
*pentru fiecare km suplimentar efectuat în afara Locațiilor FAN Courier, într-un singur sens.
Prețurile nu includ TVA.
10. Cum pot aplica la un loc de muncă pe Publi24?
Poți aplica la un loc de muncă de pe Publi24 în 3 moduri:
- Completând CV-ul Publi24 în proporție de cel puțin 67% și dând click pe butonul: “Aplica rapid”;
- Dând click pe butonul: “Aplică extern” care te va redirecționa către o pagina nouă furnizată de angajator.
- Folosind mesageria internă Publi24 atașând CV-ul tău.
Pentru a aplica online cu CV-ul Publi24 sau prin mesageria internă, va trebui să deții sau să îți creezi un cont și să te autentifici folosind datele furnizate de tine la crearea contului.